Uw kwaliteitssysteem digitaal op maat

Quasydoc

De rol van de kwaliteitsmanager in de voedingsmiddelenindustrie is aan het veranderen. Toenemende eisen vanuit de markt en de organisatie maken dat het takenpakket steeds groter en de werkdruk steeds zwaarder wordt. Dit vraagt om een efficiënte aanpak voor het verzamelen van kwaliteitsgegevens, waarbij samenwerking met de gehele organisatie wordt gestimuleerd.

Gratis advies

Contactpersoon

Stel uw vraag online

De voordelen van Quasydoc

  • Dashboard: overzichtelijk en gepersonaliseerd, iedere gebruiker direct inzicht in de relevante gegevens.
  • Signaleringsfunctie: opvolging van acties geborgd door herinneringsmails.
  • Transparante investering: een vast bedrag per jaar, onbeperkt aantal gebruikers.
  • Alles-in-1: eenmalige invoer van data, inzichtelijk en bruikbaar voor de hele organisatie.
  • Portal: tijdwinst en foutreductie, invoer specificaties door toeleverancier.
  • Puntensysteem: klachten direct gekoppeld aan leveranciersbeoordeling.
  • Modulaire opbouw: per module op te starten, stap voor stap uit te breiden.
  • Integratie: koppeling met GS1, PS in Foodservice en ERP mogelijk.
Informatie aanvragen
Précon Food - De voordelen van Quasydoc

Modules

documentbeheer

Documentbeheer

Altijd en overal beschikbaar  
Specificatiebeheer

Specificatiebeheer

Snel en foutloos aanpassingen doorvoeren  
Leveranciersmanagement

Leveranciersmanagement

Met signaleringsfunctie dus nooit verlopen certificaten  
Kwaliteit- en verbetermanagement

Kwaliteits- en verbetermanagement

Acties uitzetten volgens de PDCA cirkel  
Analyses

Analyses

Overzichtelijke weergave van planning en resultaten  
Inspectierondes

Inspectierondes

Directe invoer via smartphone of tablet  
Klokkenluidersregeling

Klokkenluidersregeling

Anoniem, eenvoudig en vertrouwelijk  
QD collect

QD collect

Betrouwbaar door real time invoer  
Gratis advies
Veel bedrijven gingen u voor
Vertrouwd door onder andere
Compaxo
Procema
Hello Fresh
All Bakers Taste the difference
Carrefour
Konings
Mexma
Nespresso
TDL Group
AMS
Bidfood



Veelgestelde vragen

Hoe implementeer ik Quasydoc succesvol in mijn bedrijf?
Onze consultants kunnen u helpen de implementatie van Quasydoc tot een succes te maken. Précon heeft hiervoor een implementatieaanpak ontwikkeld, waarbij we Quasydoc stapsgewijs samen implementeren. ‘Samen’ houdt in dat we met medewerkers van uw organisatie kijken hoe we uw proces kunnen optimaliseren. Van hieruit maken we de vertaalslag naar een inrichting binnen Quasydoc, zodat Quasydoc uw dagelijkse proces ondersteunt. Zowel gedurende het implementatietraject als na implementatie evalueren we regelmatig de voortgang, zodat we u op maat blijven ondersteunen wanneer dat nodig is.
Wat kan Quasydoc voor mijn bedrijf betekenen?
Quasydoc biedt een oplossing voor bedrijven die hun bedrijfsprocessen willen optimaliseren en de veiligheid willen borgen. In dit online QA software systeem kunnen de geldende normen, wettelijke verplichtingen en klanteneisen worden beheerst en krijgt de gehele organisatie, van management tot werkvloer, meer grip op de kwaliteit.
Welke voordelen heeft Quasydoc voor mijn medewerkers?
Quasydoc helpt uw medewerkers overzicht te houden, op het juiste moment actie te ondernemen én de juiste prioriteiten te stellen. Quasydoc ondersteunt uw medewerkers bij hun dagelijkse werkzaamheden. Na onze instructie kunnen uw medewerkers zelfstandig met het systeem aan de slag.
Waar wordt de software geïnstalleerd?
De software werkt online, waardoor alle informatie real time en overal te raadplegen is. De aanschaf van een eigen netwerkserver is niet nodig. Quasydoc verzorgt ten alle tijden back ups en up dates voor uw systeem.
Is Quasydoc ook inzetbaar voor andere afdelingen dan de kwaliteitsdienst?
Naast de vele voordelen voor afdeling kwaliteit, biedt het systeem ook voordelen voor andere afdelingen. Zo ziet bijvoorbeeld inkoop direct of de gewenste grondstoffen binnen specificatie vallen. Verkoop ziet welke producten klanten afnemen en welke klachten er hebben gespeeld. Ook kan verkoop beloven dat de specificatie volgens klantenwens wordt opgesteld. De technische dienst kan zien welke technische aspecten aangepast moeten worden in de productie-omgeving. Zo zijn er nog vele andere voorbeelden denkbaar voor andere afdelingen in uw bedrijf.
Toon alle veelgestelde vragen

Stel uw vraag online

Binnen 1 werkdag nemen we contact op

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief