Documentbeheer
Documentbeheer van Quasydoc gaat verder dan alleen het digitaliseren van het kwaliteitshandboek en andere relevante documenten.
De software maakt gebruik van een automatisch versiebeheer en past hierop direct de versie in het document aan. De signaleringsfunctie houdt uw medewerkers automatisch op de hoogte van nieuwe versies. Zien uw medewerkers een foutje in het document staan? Dan kunnen zij eenvoudig zelf een verzoek doen tot wijziging van het document.
Daarnaast ondersteunt de software bij het periodiek herhalen van (werk-)instructies aan medewerkers. Als u de frequentie aan het document koppelt worden de bijbehorende documenten periodiek onder de aandacht gebracht bij de medewerkers.
Gebruikt u een specifieke kwaliteitsstandaard en krijgt u daar, bijvoorbeeld tijdens een audit, vragen over? Quasydoc koppelt alle relevante documenten aan de door u gebruikte standaard. In een handomdraai levert u de juiste documenten aan. Met deze gestructureerde manier van werken maakt u zeker indruk op de auditor!
Snel operationeel!
De documentenbeheer software is snel en eenvoudig te implementeren. Al uw bestaande documenten in Word, Excel of PDF kunnen gemakkelijk worden toegevoegd. Hierdoor is het gehele documentenbeheer systeem snel operationeel!
De voordelen van de module documentbeheer
- Documenten altijd en overal beschikbaar.
- Proces van goedkeuren volledig digitaal
- Laatst goedgekeurde versie toegankelijk zonder inlog via weblink
- Automatisch versiebeheer.
- Rechten voor lezen en goedkeuren per document instelbaar
- Documenten naar keuze gekoppeld aan IFS, BRC of andere normen
- Herinneringsmails voor periodieke review

Bekijk de toegevoegde waarde van de modules

Documentbeheer
Altijd en overal beschikbaar