Documentbeheer

Documentbeheer van Quasydoc gaat verder dan alleen het digitaliseren van het kwaliteitshandboek en andere relevante documenten.

De software maakt gebruik van een automatisch versiebeheer en past hierop direct de versie in het document aan. De signaleringsfunctie houdt uw medewerkers automatisch op de hoogte van nieuwe versies. Zien uw medewerkers een foutje in het document staan? Dan kunnen zij eenvoudig zelf een verzoek doen tot wijziging van het document.

Daarnaast ondersteunt de software bij het periodiek herhalen van (werk-)instructies aan medewerkers. Als u de frequentie aan het document koppelt worden de bijbehorende documenten periodiek onder de aandacht gebracht bij de medewerkers.

Gebruikt u een specifieke kwaliteitsstandaard en krijgt u daar, bijvoorbeeld tijdens een audit, vragen over? Quasydoc koppelt alle relevante documenten aan de door u gebruikte standaard. In een handomdraai levert u de juiste documenten aan. Met deze gestructureerde manier van werken maakt u zeker indruk op de auditor!

Snel operationeel!

De documentenbeheer software is snel en eenvoudig te implementeren. Al uw bestaande documenten in Word, Excel of PDF kunnen gemakkelijk worden toegevoegd. Hierdoor is het gehele documentenbeheer systeem snel operationeel!

Veelgestelde vragen

Heb ik ook thuis toegang tot documenten?
Quasydoc werkt in de cloud, waardoor u op iedere plek met een internetverbinding kunt inloggen. Wanneer u bijvoorbeeld thuis werkt, kunt u dus bij dezelfde informatie als wanneer u op kantoor aan het werk bent.
Kan in Quasydoc iedereen binnen de organisatie bij alle documenten?
In Quasydoc is het mogelijk per document aan te geven welke gebruikers toegang hebben tot het document. Hierdoor kunnen bepaalde vertrouwelijke documenten afgeschermd worden om te lezen.

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

Kantoor België is verhuisd! Het nieuwe adres is: Franklin Rooseveltplaats 12 bus 6, 8ste verdieping, 2060 Antwerpen

X