Documentenbeheer
Documentenbeheer van Quasydoc gaat verder dan alleen het digitaliseren van het kwaliteitshandboek en andere relevante documenten. De signaleringsfunctie houdt uw medewerkers automatisch op de hoogte van nieuwe versies. Daarnaast ondersteunt de documentenbeheer software bij het periodiek herhalen van (werk-)instructies aan medewerkers. Als u de frequentie aan het document koppelt worden de bijbehorende documenten periodiek onder de aandacht gebracht bij de medewerkers.
Gebruikt u een specifieke kwaliteitsstandaard en krijgt u daar, bijvoorbeeld tijdens een audit, vragen over? Quasydoc koppelt alle relevante documenten aan de door u gebruikte standaard. In een handomdraai levert u de juiste documenten aan. Met deze gestructureerde manier van werken maakt u zeker indruk op de auditor!
Snel operationeel!
De documentenbeheer software is snel en eenvoudig te implementeren. Al uw bestaande documenten in Word, Excel of PDF kunnen gemakkelijk worden toegevoegd. Hierdoor is het gehele documentenbeheer systeem snel operationeel!
De voordelen van de module documentbeheer
- Documenten altijd en overal beschikbaar.
- Automatisch versiebeheer.
- Geef per document aan wie het moet goedkeuren en wie leesrechten heeft.
- Maak indruk tijdens een audit, snel uw document beschikbaar door deze te koppelen aan de normen van IFS, BRC of een andere standaard.
- Breng uw document automatisch periodiek onder de aandacht bij uw medewerkers.

Bekijk de toegevoegde waarde van de modules

Documentenbeheer
Gekoppeld aan de normen