Weten wat er speelt op het gebied van food?
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Ja, ik ontvang graag de nieuwsbrief!
Nee, bedankt.
Inspectierondes
Checklists, zoals de glas- en hygiënerondes, kunnen worden geautomatiseerd in Quasydoc. Vooraf wordt bepaald op welke items moet worden gelet tijdens de ronde en welke items verplicht zijn om te beoordelen.
Tijdens de ronde door de productieruimten wordt de checklist op een telefoon of tablet zichtbaar gemaakt. De beoordeling kan direct worden geïllustreerd met een foto van de aangetroffen situatie. Bij een negatieve beoordeling kunnen eenvoudig acties worden uitgezet naar een verantwoordelijke medewerker. Dit kan een correctieve & preventieve actie zijn, een éénmalige actie of een interventie door de technische dienst, maar het is ook mogelijk om een non-conformiteit of leveranciersklacht te koppelen aan de bevinding.
U behaalt veel tijdwinst doordat u de resultaten van de ronde gemakkelijk kunt uploaden naar het Quasydoc systeem na terugkomst uit de productieruimten. Verder creëert u een uniforme en gestructureerde werkwijze doordat de resultaten en acties van de inspectieronde direct gekoppeld worden aan de juiste medewerker.
Kan ik de software inzetten tijdens de hygiëne-ronde?
Uw medewerkers lopen de hygiëne-ronde met een tablet of smartphone en kunnen de bevindingen, eventueel aangevuld met foto’s, direct in Quasydoc invoeren. Doordat de data eenmalig en direct in het juiste format in het systeem ingevoerd wordt, is de eindrapportage direct gereed. Op basis hiervan kunnen de correctieve en preventieve acties direct ingepland worden in uw organisatie.
Is een stabiele internetverbinding noodzakelijk bij het lopen van de hygiënerondes?
Een stabiele internetverbinding in de productieruimte of magazijn is niet noodzakelijk. De checklist kan volledig worden gelopen zonder internetverbinding. Na het lopen van de ronde is een internetverbinding nodig om de resultaten naar Quasydoc te uploaden.
Hoe werkt het lopen van een inspectieronde?
Als u een inspectieronde loop in productie met uw telefoon of tablet ziet u een lijst met vragen. Bij alle vragen kunt u een score geven, tekst invoeren en eventueel een foto maken. Bij het maken van de vragenlijst wordt bepaald of u verplicht bent om dat te doen.
Altijd op de hoogte
Schrijf u in voor onze nieuwsbrief
Kantoor België is verhuisd! Het nieuwe adres is: Franklin Rooseveltplaats 12 bus 6, 8ste verdieping, 2060 Antwerpen
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.