Uw digitaal kwaliteitssysteem op maat gemaakt

Quasydoc

Binnen de voedingsmiddelen industrie is de rol van kwaliteitsmanager aan het veranderen. Er vindt een verschuiving plaats richting procesmanager. Het efficiënt verzamelen en interpreteren van kwaliteitsgegevens wint dus aan belang.

Contactpersoon

Contactformulier

De voordelen van Quasydoc

  • Alles-in-één: eenmalige invoer van data, inzichtelijk en bruikbaar voor de gehele organisatie.
  • Portal: tijdwinst en foutreductie, invoer specificaties door toeleverancier.
  • Dashboard: overzichtelijk en gepersonaliseerd, iedere gebruiker onmiddellijk inzicht in de relevante gegevens.
  • Transparante investering: een vast bedrag per jaar, onbeperkt aantal gebruikers.
  • Signaleringsfunctie: opvolging van de actielijst geborgd.
  • Puntensysteem: klachten gekoppeld aan leveranciersbeoordeling.
  • Modulaire opbouw: per module op te starten, stap voor stap uit te breiden.
  • Integratie: koppeling met GS1, PS in Foodservice en ERP.
Informatie aanvragen
Précon Food - De voordelen van Quasydoc

Modules

documentenbeheer

Documentenbeheer

Gekoppeld aan de normen
Specificatiebeheer

Specificatiebeheer

Snel en foutloos aanpassingen doorvoeren
Leveranciersmanagement

Leveranciersmanagement

Nooit verlopen certificaten door signaleringsfunctie
Kwaliteit- en verbetermanagement

Kwaliteits- en verbetermanagement

Overzichtelijke dashboards
Analyses

Analyses

Opvolging van klachten geborgd
Inspectierondes

Inspectierondes

Onmiddellijke invoer via smartphone of tablet
Klokkenluidersregeling

Klokkenluidersregeling

Anoniem, eenvoudig en vertrouwelijk
QD collect

QD-collect

Betrouwbaar door real time invoer
Informatie aanvragen
of bel ons op +32 (0)11 26 99 07
Een greep uit onze klanten
Compaxo
Procema
Hello Fresh
All Bakers Taste the difference
Carrefour
Konings
Mexma
Nespresso
TDL Group
AMS
Bidfood

Veelgestelde vragen

Hoe implementeer ik Quasydoc succesvol in mijn bedrijf?
Onze consultants kunnen u helpen met de implementatie van Quasydoc om dit tot een succes te brengen. Précon heeft hiervoor een implementatieaanpak ontwikkeld, waarbij we Quasydoc stapsgewijs samen implementeren. ‘Samen’ houdt in dat we met medewerkers van uw organisatie kijken hoe we uw proces kunnen optimaliseren. Van hieruit maken we de vertaalslag naar een inrichting binnen Quasydoc, zodat Quasydoc uw dagelijkse proces ondersteunt. Zowel gedurende het implementatietraject als na de implementatie evalueren we regelmatig de voortgang, zodat we u op maat blijven ondersteunen wanneer dat nodig is.
Wat kan Quasydoc voor mijn bedrijf betekenen?
Quasydoc biedt een oplossing voor bedrijven die hun bedrijfsprocessen willen optimaliseren en de veiligheid willen borgen. In dit online QA software systeem kunnen de geldende normen, wettelijke verplichtingen en klanteneisen worden beheerst en krijgt de gehele organisatie, van management tot werkvloer, meer grip op de kwaliteitprocessen.
Hoe lang bestaat Quasydoc?
Quasydoc is sinds 2004 op de markt en heeft zich sindsdien bewezen als betrouwbare partner voor kwaliteitssoftware. Quasydoc is speciaal ontwikkeld voor en door kwaliteitsmanagers in de voedingsmiddelensector, waarmee het perfect aansluit bij de dienstverlening van Précon. De ervaring van Précon in het opzetten en implementeren van kwaliteitssystemen, kan nu worden ingezet bij het digitaliseren ervan.
Waar wordt de software geïnstalleerd?
De software werkt online, waardoor alle informatie real time en overal te raadplegen is. De aanschaf van een eigen netwerkserver is niet nodig. Quasydoc verzorgt ten alle tijden back ups en updates voor uw systeem.
Waarom maakt Précon gebruik van Quasydoc?
Onze professionals komen bij klanten regelmatig in aanraking met digitaliseringsvraagstukken. Naast het compliant zijn aan kwaliteitsnormen en wetgeving, speelt het doorvoeren van verbeteringen een steeds grotere rol op de kwaliteitsafdeling. Dé oplossing voor uw digitaliseringsvraagstukken is Quasydoc. Quasydoc is een geïntegreerd software pakket voor de kwaliteitsmanager, waarbij alle kwaliteitsgegevens in één pakket verzameld zijn.
Toon alle veelgestelde vragen

Stel uw vraag online

Contactgegevens

Onze professionals helpen u graag verder

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

Kantoor België is verhuisd! Het nieuwe adres is: Franklin Rooseveltplaats 12 bus 6, 8ste verdieping, 2060 Antwerpen

X